Generelle oplysninger KUM 2005

Kære KUM-Deltager.

Denne skrivelse indeholder informationer om dette års Kredsungdoms-match. Du har sikkert allerede fået mange oplysninger om dette års stævne, derfor er der sikkert noget, du har hørt før.

Vi har i år fået lov til at løbe i Vejers Nord og Ål plantager som er en del af krondyrreservatet.

Normalt gives der ikke løbstilladelse fra 1. april til 1. juli som er kalvesætnigsperioden. Løberne opfordres derfor til i videst muligt omfang at vise hensyn til de højdrægtige hinder, og hvis de støder på en nyfødt kalv, ikke at nærme sig eller røre ved kalven.

Stævnecenter:

Blåvandshuk Idrætscenter – Strandvejen 2 – 6840 Oksbøl

Indkvartering:

Der overnattes i hallen på madrasser. Der medbringes personligt udstyr og sovepose.

Bad og omklædning:

Omklædning på stævnepladsen. Idrætscentrets faciliteter benyttes.

Tobaksrygning:

Al rygning er forbudt på stævnepladsen og i skoven.

På stævnecentret kun udendørs.

Kredstelte:

Kredsene medbringer selv telte til at opholde sig i.

EKT:

Emit. Der løbes kun med Lånebrikker. Brikken udleveres i startboksen til klassisk. Til stafetten udleveres brikkerne til kredsene søndag morgen. Kredslederen er ansvarlig for, at løberne får den rigtige brik med i skoven.

Kiosk:

Velassorteret kiosk forefindes på stævneplads og stævnecenter.

Forplejning:

Foregår i Idrætscentret.

Festmåltid: Lørdag aften kl. 19:00. Der vil være mulighed for at købe øl, sodavand og vin under festen. (I den gamle hal)

Morgenmad: Søndag kl. 07:00 – 08:00. i cafeteriet

Madpakker: Pastaret med skinke og flutes, Brikjuice og gaffel. Udleveres kredsvis på stævnepladsen søndag formiddag.

Alkoholpolitik:

Løbere fra klassen H/D 15-16 og derover vil kunne få udskænket øl/vin. I lighed med foregående år skal der bæres armbånd som aldersbestemmelse. (udleveres af stævneledelsen til kredslederne som har ansvaret for den korrekte fordeling) Ingen alkohol i soverummene!

Egne drikkevarer må ikke medbringes.

Underholdning:

Efter præmieoverrækkelsen:

Diskotek til kl. 01:00 i festsalen.

For de yngste: Svømmehal, Vandland, Video og aktiviteter i hallen.

Medbring: badetøj og fodtøj til indendørs brug.

Oprydning:

Straks søndag morgen pakkes eget udstyr, som medbringes til stævnepladsen.
Inden afgang fra overnatningssted deltages i oprydning, således at alt efterlades i den stand vi modtog det.

Tidsplan:

Lørdag den 7. maj 2005

12:45 Ankomst stævnepladsen

13:00 Velkomst + flaghejsning

13:30 Afgang til start: Start 1 ca. 600 m Start 2 Bus

14:00 Første start

17:00 Afgang til stævnecenter

17:30 Ankomst og indkvartering stævnecnter

18:30 Ledermøde – aflevering af stafetholdsammensætning

19:00 Festmiddag

20:30 Præmieoverrækkelse

21:00 Diskotek og aktiviteter

23:00 Natmad

01:00 Nattero

Søndag den 8. maj 2005

07:00 Morgenmad

08:00 Oprydning og pakning

08:45 Afgang til stævneplads

09:30 Stafet-start

12:00 Efterstart

13:00 Præmieoverrækkelse og afslutning

Startliste og instruktioner:

Udleveres på stævnepladsen og vil kunne findes på KUM 2005 hjemmesiden. I uge 18

Resultatliste:

Indlægges snarest muligt efter løbsafvikling på KUM 2005 hjemmesiden.

Stævneleder:

Mogens Nielsen, OK West

Banelægning:

Klassisk: Per Bovien Christensen og Thorkild Jepsen OK West

Stafet: Erling Nielsen og Arne Nygaard OK West

Banekontrol:

Klassisk: Lars Klode Herning OK

Stafet: Hans Nielsen OK-HTF

Stævnekontrol:

Jørn Andersen OK-HTF

Overdommer:

Ole Husen DOF

Information:

Mogens Nielsen, Vestre Landevej 15, 6800 Varde tlf. 75 22 35 63,

lonbniel@mail.dk